11.1.11 Pukul 11:11

Baiklah, tarikh hari ini agak sedap. Selalunya kalau tarikh macam ni bersepah orang buat perkahwinanlah. Yang couple pulak dating-lah, dan sebagainya. Maklumlah kononnya buat kenangan terindah. Lepas pukul 12 malam dah berubah tarikh. tak boleh reverse balik. Mai ai skemanya ayat gua. Tettt


Tapi gua nak cerita balik tentang member gua yang cantik molek tembam dulu. Nama dia Cik Ladybird , bukan nama sebenar. Yang kononnya nak diet bagi slim badan. Tak tahu lah badan dia sekarang macam mana. Dengar-dengar dah jadi "slim dah. Hehe. Sorry Cik Ladybird.Nak tahu lebuh lanjut klik sini.

Sebenarnya hari ini hari lahir cik Ladybird. Jadi sengaja gua apdate blog gua nak wish untuk dia. Nak wish kat Facebook gua segan pulak. Anyway Happy Birthday Cik Ladybird

P/s Cik Ladybird, bila anda baca blog gua, cepat - cepat call gua. Ada hadiah. sekian

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.