Ke Kiri Ke Kanan

Melaka -Terengganu

Gua sekarang kat Pantai Timur Semenanjung Malaysia. Kat Kuala Terengganu. Hehe. Jauh perjalanan hoo. Perjalanan mengambil perjalanan selama 7 jam. Penat gila lah. Mau tak kemek bontot gua duduk dalam bas. Dahlah pemandunya macam haram. Amik selekoh laju semacem. Mungkin dia lupa kot dia bawa bas. FISH. Jalan pon berbukit. Terumbang ambing, terapung aping gua dalam bas.

Kuangajaq


Gua nampak kepala penumpang ke kiri ke kanan dan kekiri dan kanan lagi. Seirama dengan bas yang menggeleng- geleng. Mana taknya, dapat pemandu gila. Dan dan pulak kepala minah yang duduk sebelah gua kekiri dan kekanan dan kekiri dan tidak semena-menanya akhirnya lentok atas bahu gua. HAHA. Tapi gua baik. Gua kejutkan dia.

ACEH CEH CEHHH...-kejutlah sangat-

P/s : Selamat Hari Jadi Naziatul Fazilah. Hee
Alamak, gua lupa bawa pensil picit. Macam mana nak study

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.