Tudung

Dulu-dulu gua ni nak sangat tahu kenapa pompuan zaman sekarang suka bukak tudung. Jadi gua pun datang gatal dalam badan dan terpancul keluar dari mulut tanya kat member pompuan gua.

"Kenapa korang suka bukak tudung?"

"kenapa korang kadang-kadang pakai tudung kadang-kadang tak?"

Tapi sebelum gua tanya, gua kena wat preparation dulu. Mana la tahu gua kena attack sebab soalan sengal gua. Nanti tak pasal-pasal gua baru pejam mata sesaat, dah terpacak set geometri kat dahi gua. Pompuan sekarang lincah babe.

***********************

> "Dulu saya pakai tudung tau. Tapi pin tudung saya slalu hilang. Jadi saya malas la nak pakai. (bertuah punya anak. PEMALAS ). So, bila saya jumpa pin tudung baru la saya pakai. Kan senang. Hehe. Comei gitu"

> "Pernah tau hari tu makcik tak pakai tudung gi kedai beli topup. tudung basah. Jadi makcik lalu la depan brader2 romeo nih. Kebetulan pulak time tua ada angin sepoi2 dan terbang la rambut yang ikal mayang nih dengan wangian syampu rejoice. Lepas tu brader tu kata. " Hai awak. Cantik la awak ni...". Cair meleleh makcik. Makcik rasa seperti baru berumur 18. Tak sangka makcik masih howt lagi. Hehe". ( emmhh layan ja la makcik nih ).

> "Ala, wat pa nak simpan rambut dalam tudung. Mak saya bagi duit bagi cantik rambut tapi tak tunjuk kan kat orang". ( amboi. riak betol ).

> "Kena la pakai tudung. Kalo depan suami boleh la bagi tunjuk. Sebab pakai tudung nie ibarat peti lanun didalamnya ada duit emas. ( Ayat kemain gempak. Entah2 emas tu kurap + kudis tahap kronik ). Hehe"

> "Ala belum lagi masa nya. Sebelum kawin nanti kita pakai la". (entah2 sampai mati pon ko ak pakai )

************************

> "Gua sekarang nak pompuan freehair ja. Nanti dah kawin gua cari la yang pakai tudung".

> "Emmhh pakai atau tak sama ja. Still nampak hidung kan. Hehe".

> "Boleh belagak depan kawan2 bila dapat awek freehair".

> "Gua nak yang pakai tudung. Kalo pakai baju kurung ngan tudung kan manis dipandang. Sejuk hati mak mertua".

notakecil : semua ini hanya rakaan semata-mata. Hehe

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.