Pancaroba Menggoda

Gua tak peduli gua nak apdate gak entri baru. Walau sesibuk macam mana pon. ( - cehh sibuk lah sangat -). Semester kali ni memang tak memberi gua bernafas langsung. sekejap test itu sekejap quiz ini. Lepas tu jumpa awek tu. Ehh salah, jumpa assignment tu. Then jumpa lagi mamat test lagi. Tak henti-henti menggeletek minda gua. Bangang betoi. Dan akhir nya lepas gak semuanya.


Assignments


Penat processer otak gua bekerja. Menyiapkan assignment yang susah. Gua rasa Albert Enstaing fening menjawabnya. Hardisk gua dah hampir full dibuatnya. Lepas siap semua assignment dan-dan pulak demam sebab kurang tidor. Then hantar assignment tengah malam kat Cubic guna motor member. Lepas tu hujan lebat petir menjentik-jentik bumi tak henti. Dah lah demam, ditimpa hujan lagi. Malangggg...


Study Week


Sekarang dah masuk study week. Tapi study week ni tak kena ngan masanya. Time tu gak ada match Real madrid VS Barcelona. Tambahan lagi Man U VS Man City. Nasib baek MU kalah. Lepas tu pulak gua baru buat akaun twitter. Nampak macem best. Time ni pulak tangan gua gatal mencari kod gitar. Banyak sangat syaiton nih.


Preparation Sebelom Exam

- Study secukopnya

- Jangan lupa baca doa

- Makan madu digalakkan. Bukan madu yang tu ok. Pelempang kang

- Buat lah nota kecik. Yang besor pun tak kesah. Engko tulis kat cadar tilam ko pun takpa

- Beli semua alat tulis.

- Jangan time exem ko mintak ngan member. Kerat pemadam member.

- Toyol jangan lupa

- Semayang solat sunat hajat

- Time exem jangan lupa bawak jaket. Seyes sejok

- Jaga kesihatan. Nanti kertas exem kotor kena taik hidung

- Jangan kalut bila dak cina kluar awal. Kena steady

- Jangan tido time exem. Kang ada peta planet Marikh kat paper kau.


- Awek atau pakwe korang lupakan seketika. Simpan dalam poket dulu.


notakecik :

- Doakan gua dapat jawab soalan final nanti.

- Kepada Prajurit BMCT tahun 1 UTeM, Good Luck for final exem. Hehe

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.