Cara² Mengorat Lelaki Dan Mengorat Perempuan Part 1

Situasi pertama. Kat library. hahh!! yang ni sesuai sangat untuk yang student² pompuan. Seyes komfem berjaya punyalah. Tak caya cuba korang try.

Awek : Ehh mana telefon I ni. ( kalut kehilangan fon )

Target : Just duduk diam menikus

Awek : Err awak, boleh tak saya pinjam fon awak. Fon saya hilang lah.

Target : Ohh ok ok. Pinjam lah. (bajet macho ). Dalam hati perghhh peluang ni

Awek : terima kasih

tutt tutt tutt tutt

Awek : Ek ehh kat seluar I rupanya. hehe

Sorry la kalau tak faham. Saya memang kurang king kalau bagi orang faham. ahakss.. Kalau nak lebih faham cuba tengok video ni.




Amacam ok tak. Haha.

Situasi Kedua. Kedai topup. Yang ni pulak untuk lelaki pulak. Awek kedai topup semua cantik-cantik ohh. Korang tak caya korang amek kunci motor pecut pegi kedai topup. Jangan kata kampung korang takda kedai topup pulak.

Roy : Ni apa crite ni?

Awek : Ini pek baru Encik. Hotlink pelan mudah. Ada tempoh active berganda

Roy : Kanda ( pancing tu )

Awek : 5 ringgit 7 hari, 10 ringgit 14 hari

Roy : 30 ringgit???

Awek : 60 hariii

Roy : Ohh tak kawin lagi!! (pancing lagi )

Awek : Lebih banyak Encik tambah nilai, lebih lama Encik cakap dengan yang tersayang

Roy : Tadi kanda sekarang sayang...




Amacam ok tak.. haha.. sorry la teknik ni agak menampakkan ke-sengel-an amat terserlah
Nanti gua post lagi cara² mengorat.

Notakecil : agak² aku dah boleh apply keja ngan Fadilah Kamsah macam ni.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.