Politics Is Not About Politics

Sinopsis
Cerita ini mengesahkan dua penjenayah wanita tua Audee Cullen Gomez dan dia punya komrad setia mahu mampus tahap dewa gila babas punya la iaitu Nazrah zulkifli yang pandai guna kata-kata politik. tidak guna betol la. haha. Bunkface betul la dorang ni. tiada keja la. suka sangat kenakan aku ni.

Tema
Nahas la korang dua. nekad mahu balas dendam. haha

Persoalan
- hemohemo betol. carilah orang lain. yang pilih aku kenapa
- jenayah high profile yang tidak dapat dimaafkan. haha

Plot
dijalin menurut kronologi

Watak dan Perwatakan Audee Cullen Gomez

- bakal menjadi cikgu English.
- memang haru biru la anak murid dia. padan muka. hahaha
- suka main gitar. entah betul ka tidak. *jangan marah*
- sahngat kuat makan. agak naga la kalau jumpa makanan.
- shopaholic tahap datin.
- kalau boleh dengan shoping kompleks tu dia beli.
- haha.
- gurau saja
- mereng
- monster eaterrrr



Nazrah Zulkifli

- mana berus gigi saya
- nahas kau kalau tidak tunaikan
- chubby. kelas kenderaan berat
- republik dengan orang tua diatas ni
- hentikan semua propaganda ini

Athirah Ibrahim

- mangsa kejadian dalam konspirasi dua orang tua penyihir tuh...grrrr
- akan berobah menjadi naga bila jumpa makanan
- suka merepek kat blog dia. haha
- oi tira kasi kena dorang ni balik
- tidak puas hati betul la aku dengan dorang ni

Latar
latar masa - entah jam berapa
latar tempat - Facebook
latar masyarkat - masyarakat yang kuat makan. hahahah

Gaya bahasa
peribahasa - buah cempedak diluar pagar, ambil galah tolong jolokkan, saya budak baru belajar, kenapa suruh saya jolok. apa aku merepek ni

Nilai
- Nazrah tunaikan janji anda
- Audee punya rancangan rupanya semua ni. grrrrr.

Kesimpulan
akan bernekad mahu kenakan penjenayah ni.
korang berdua membuat masalahku menjadi bermangkok-mangkok

notakecil
- minta maaf kalau bahasa kasar.
- minta maaf grab gambar tanpa izin
- saya lapar, belanja saya makan. hehe

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.