Bandar Rindu Aku

Memang dah set dalam kepala otak. aku dah save dalam memori ku. siap ada nama fail lagi. "bandar rindu kat aku.exe". sedap gila. penat plan projek ni. siap ada peperwork lagi. tak cukup plan atas kertas aku sambung plan kat baju member. masak aku. haha. "hoi Jongang kau nak mampos. aku sumbat ubat hormon perempuan kat mulut kau baru tau. baju aku kau bantai."

prett prett. bunyi hon kat luar rumah. dengan muka kering macam kena tampar malaikat aku menghampiri pintu. pintu ku buka. ahhh silau nya. dekat sangatkah matahari hari ni. hoi Din cuba kau cari suis matahari ni. silau lah Din. apa SUIS?. pembuka tayar ada. kau nak.? hehe.

lalu aku keluar.

apahal kau hon-hon ni. kereta siapa lagi kau bawa ni. HAHH kan kita nak pergi bandar hari ni jadi aku sewa la kereta. hahahahaha. ini bukan kereta, ini biawak penuh kurap. kami terbahak-bahak. macam mau terkencing gelak ketawa.

kita nak pergi mana ni. "kita nak pergi negori sembilan. kita akan jadi kan negori sepuloh. kau ni berlagak la Din. haha. dah la bibir ala-ala Angelina Jolie, hidung belatuk. shial kau Jongang haha. eh apahal banyak mentol dalam kereta ni. untuk apa jugak mentol ni. (ish bengap la kau ni). Din mentol tu untuk detect lemak kat badan. kalau berlampu maknanya banyak lemak. FAHAM. err kan i slap your face. kan can. kan or kinabatangan.

akan bersambung..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.